Saturday, July 10, 2010

Terus Melangkah


Memang mudah melakar impian, tetapi mungkin sukar untuk menterjemahkannya mengikut hakikat. Namun, biar apapun kemungkinan yang bakal berlaku, kita sebagai umat Islam perlu sedaya upaya menguatkan semangat agar apa yang dicitakan tercapai. Semester baru bakal menjelma. Berbekalkan niat yang ikhlas, jiwa yang jitu, tekad yang kuat, penyerahan yang total kepada Allah, saya meneruskan jua perjuangan dan pengembaraan saya sebagai seorang hamba yang menggalas amanah di bumi UIA. Saya doakan semoga saya, kamu dan seluruh umat Islam sentiasa mampu mencipta kejayaan yang hakiki yakni kejayaan mendapat dan meraih redha dan syurgaNya. Tolong doakan untuk saya sama, saya juga hajatkan pada doa kalian.

Tulus Ikhlas,
Pemburu ilmu Allah,
Safi Ar-Rahman,
Kejuruteraan Aeroangkasa

2 comments:

bahiyah al-qudri said...

biar tsungkur, jgn brundur
biar terbuang, tetap berjuang

(dapat dari belkg gambar pasport safi..igt tak?)

Safi ArRahman said...

wah sha...kamu makin improve la.
cepat belaja budak ni. hehee... gudgirl! Makoto ni arigatou.


(ingt2...smpan tau gmbar comel tu. ngee...)

Fafiru Ilallah - Larilah Pada Allah
-JASAD DI DUNIA, TAPI HATI DI AKHIRAT-
Blog Widget by LinkWithin